سوالات متداول
حساب کاربری

۱. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@pazhmarket.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
۲. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
۳. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

۱. دوست دارم از پاژ مارکت خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت پاژ مارکت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت پاژ مارکت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

۲. آیا برای خرید از پاژ مارکت ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر، شما میتوانید بدون وارد شدن به سایت کالا را به سبد خرید اضافه کنید، و برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش، فقط اطلاعات خود را وارد و سفارش را تکمیل کنید .
البته با عضویت در پاژ مارکت می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه قرار گیرید

۳. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
۴. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ: هایپر مارکت با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
۵. آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت پاژ مارکت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.
۶. می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
۷. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پاژ مارکت تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش پاژ مارکت با شما تماس خواهند گرفت.
۸. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

پرداخت

۱. مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ: شما به صورت بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت و ثبت سبد روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
همگی کاربران پاژمارکت می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت هایپر مارکت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت پاژ مارکت برای همه کاربران وجود دارد.
۲. با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پاژ مارکت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
۳. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

ارسال سفارشات

۱. سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند.
۲. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید